logo
nasze podróże

english ver.polish ver.

Polska - fotorelacje z podróży (79)

Idź do strony
Polska - Łańcut - 2 wrzesień 2009 - Zamek Łańcut - Zamek Krasiczyn

Zamek Łańcut Malowniczy Łańcut położony zaledwie 17km od Rzeszowa, we wschodniej części Polski chlubi się jednym z najlepiej...
Region : Podkarpacie, zdjęcia : 81
Polska - Sidzina - 14 czerwiec 2009 - Polica - Hala Krupowa - Skansen Sidzina

Dnia miłego, czerwcowego wybraliśmy się w Beskid Żywiecki. Celem naszej jednodniowej wycieczki był szczyt Polica (1369m.n.p.m). Był to nasz pierwszy wspólny trip w Beskid Żywiecki. Pobudka,...
Region : Beskid Żywiecki, zdjęcia : 94
Polska - Będzin - 3 kwiecień 2009 - Zamek Będzin - Zamek Siewierz - Zamek Olsztyn

Zapowiadał się przyjemny, wiosenny dzień. Postanowiliśmy wybrać się po ciężkiej, długiej zimowej przerwie na pierwszą tego roku skromną wyprawę w województwo śląskie. Długo...
Region : Śląsk i okolice, zdjęcia : 101
Polska - Zakopane - 10 październik 2008 - Kasprowy Wierch - Dolina Strążyska - Sarnia Skała - Dolina Białego

Zakopane, o tym prężnie rozwijającym się górskim mieście można by pisać wiele, ale wiele też zostało już napisane. Nasz weekendowy trip do Zakopanego zaczęliśmy od wyjazdu koleją...
Region : Tatry i Podhale, zdjęcia : 174
Polska - Jurków - 31 sierpień 2008 - Ćwilin

Ćwilin (1072m.n.p.m.) jest drugim zaraz po Mogielicy, najwyższym szczytem górskim Beskidu Wyspowego. Jak nazwa Beskidu wskazuje, szczyty Beskidu Wyspowego mają kształt zbliżony do wysp, z...
Region : Beskid Wyspowy, zdjęcia : 50
Polska - Tokarnia - 17 sierpień 2008 - Skansen Tokarnia - Jaskinia Raj - Zamek Chęciny

Zapowiadał się przyjemny, sierpniowy poniedziałek. Dla nas był to dzień wolny od pracy. Decyzję o odwiedzeniu ziemi kieleckiej podjęliśmy tuż po pobudce. Celem jednodniowego tripu był Park...
Region : Kielecczyzna, zdjęcia : 191
Polska - Baranów Sandomierski - 10 sierpień 2008 - Zamek Baranów Sandomierski - Pałac Tarnowskich

Sierpniowy weekend zapowiadał się ciepły i słoneczny. Postanowiliśmy odwiedzić rodzinne strony Agatki i tym samym naszym celem kolejnej podróży została perła architektury renesansowej,...
Region : Podkarpacie, zdjęcia : 80
Polska - Bochnia - 3 sierpień 2008 - Kopalnia Soli Bochnia

Korzystając z wolnej niedzieli, wybraliśmy się do kopalni soli w Bochni. Kopalnia soli jest niewątpliwie główną atrakcją Bochni, miasta położonego 25 km od Krakowa, a zarazem najstarszym...
Region : Małopolska, zdjęcia : 52
Polska - Poręba - 3 lipiec 2008 - Schronisko na Kudłaczach - Kudłacze - Lubomir - Trzy Kopce

Naszą drugą tegoroczną podróżą w góry był wcześniej zaplanowany trekking na Kudłacze. Z racji bliskiego położenia Beskidu Makowskiego, zwanego również Beskidem Średnim, czekaliśmy...
Region : Beskid Makowski, zdjęcia : 69
Polska - Jurków - 22 czerwiec 2008 - Mogielica - Hala Stumorgowa

Po ośmiomiesięcznej przerwie, korzystając z pięknej, słonecznej, letniej pogody postanowiliśmy rozpocząć tegoroczny sezon podróżniczy. Naszą pierwszą wyprawą był jednodniowy trip na...
Region : Beskid Wyspowy, zdjęcia : 56
Polska - Krościenko nad Dunajcem - 16 październik 2007 - Trzy Korony - Sokolica

Następnego dnia wstaliśmy wcześnie, czekała nas fajna wyprawa, Trzy Korony i Sokolica. Dzień zapowiadał się super. Słoneczko dawało oznaki życia, co sprawiało, że chcieliśmy być na...
Region : Pieniny, zdjęcia : 65
Polska - Ochotnica Dolna - 15 październik 2007 - Lubań

Środek października. Ani ja, ani Agatka nigdy wcześniej o tej porze roku nie korzystaliśmy z uroków trekkingu górskiego. Postanowiliśmy zmienić pewne nawyki, bowiem zapowiadało się kilka...
Region : Gorce, zdjęcia : 65
Polska - Rabka Zdrój - 23 wrzesień 2007 - Luboń Wielki

Zapowiadał się piękny, słoneczny dzień. Postanowiliśmy pożegnać lato, spędzając pierwszy dzień kalendarzowej jesieni na górskim szlaku. Szybki poranny prysznic, małe śniadanko i wyjazd...
Region : Beskid Wyspowy, zdjęcia : 70
Polska - Szczyrk - 1 sierpień 2007 - Barania Góra - Skrzyczne - Małe Skrzyczne - Malinowska Skała

Od dawna planowaliśmy wyjazd w góry, wakacyjna pogoda bywała dość kapryśna, ale chęć zdobycia kolejnych szczytów była tak wielka, że postanowiliśmy wybrać się do Beskidu Śląskiego na...
Region : Beskid Śląski, zdjęcia : 170
Polska - Ujazd - 13 maj 2007 - Zamek Kazimierz Dolny - Zamek Janowiec - Zamek Krzyżtopór

Podczas pobytu w moich rodzinnych stronach postanowiłam pokazać Konradowi atrakcyjne zakątki niedaleko położonego Kazimierza Dolnego i Janowca. Plany pokrzyżowała nam pogoda, długo więc...
Region : Inny, zdjęcia : 114
Idź do strony

Polska - mapa odwiedzonych miejsc i atrakcji

A może wyspowy Chill Out?

Ibiza

132

Zdjęcia :

13,947

Copyright © 2003 - 2019 kondi.pl - podróże z pasją - blog podróżniczy - wszelkie prawa zastrzeżone | W3C CSS & HTML 4.01

Podróże z Pasją - Uwielbiasz zwiedzać, podróżować w nieznane? Polub nasz profil. Serdeczne DZIĘKI :-)
Pliki Cookies : Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce. Rozumiem i akceptuję komunikat. Nie pokazuj więcej.